donderdag 24 februari 2011

Hoe zelf een atelier bij u thuis organiseren?

Hoe een atelier organiseren?

Neem contact op met mij via mail. Er hoeft niet veel in je mail te staan: jouw vraag naar mij toe en jouw gegevens zodat ik jou kan contacteren.
De Consulente, ik dus, zal je uitgebreid uitleg verschaffen en ideëen geven ivm recepten, thema's en foldertjes met de huidige promoties alsook de cataloog.
Ik zal samen met jou bekijken welke receptjes er kunnen klaargemaakt worden om de producten te illustreren.

Je kan zelf bepalen, al naargelang de mogelijkheden van je genodigden, waar en wanneer je een Culinair Atelier of Demonstratie organiseert.
Wil je een samenkomst op het uur van het aperitief, lunch, vieruurtje of avond....in jouw woonkamer of liever in de tuin, de sportclub of op je werk tijdens de middagpauze? Het kan allemaal in overleg met je Consulente.
Jij hoeft enkel de gastenlijst op te stellen en het tijdstip te bepalen, de rest organiseren wij! Wil je graag een Atelier organiseren maar vrees je dat je niet voldoende gasten bijeen zou krijgen, plaats te kort zult hebben of vrees je dat het Atelier te lang zou duren? Voor alles is er een oplossing!

Bovendien kan je als Gastvrouw/Gastheer niet alleen genieten van de promotionele aanbiedingen en nieuwe Tupperware producten leren kennen net zoals je gasten, je kan exclusief genieten van de steraanbiedingen! 

Ben je na de Demonstratie of het Culinair Atelier zelf geïnteresseerd om Consulente te worden, dan kan je eveneens bij mij terecht voor meer informatie!

Hoe geschenken ontvangen?

Het ontvangen van de gastvrouwgeschenken wordt bepaald door verschillende factoren: aantal genodigden, voorbestellingen, aantal verkoop op de party,...

De geschenken worden aangeboden via de inlegfolder, daarop staan de verschillende geschenken die je de komende maand kan ontvangen (voor maart hier klikken) 

Spreken deze geschenken je aan? Aarzel dan niet om mij te contacteren. Naast de inlegfolder met de maand geschenken, kunnen de gastvrouwen nog kiezen uit de sterrenweg.  

Een heleboel geschenken en een leuke tijd met vrienden en/of familie!  Wat moet het nog meer zijn?!

0 reacties:

Een reactie posten